środa, 21 listopada 2012

Happy Birthday Shindy! [21.11.12]


Wczoraj (według czasu japońskiego), 21 listopada,  obchodził urodziny wokalista Anli.




Anli Pollicino International Support zorganizowało fan project z tej okazji.Wzięli w nim udział fani z 10 krajów - Austrii, Niemiec, Francji, Słowacji, Czech, Rumuni, Algerii, Urungwaju, Szwajcarii oraz Polski. Z zebranych nagrań i rysunków powstał filmik -

Źródło - YouTube MoonYeonGi





Kicia która widnieje na miniaturze należy do Gieni (BeatleStarr) (^ω^)
Ja również wzięłam w tym udział, w nagranym filmiku można zauważyć art mojego autorstwa.




1 komentarz:

  1. Moja Kluska jest fejmę *_* Ciekawe, czo sobie Shin o niej pomyślał! O.O Mam nadzieję, że mu się spodobała ^ ^
    Twój wamp jest uroczy! Tak pasuje do Szynd... Shindy'ego ^^"

    OdpowiedzUsuń